torsdag 25. mars 2010

Og jeg som trodde det gikk rett vei

Nå har jeg nettop kommet hjem fra dyrlegen. Her har Faya fått den siste sprøyten og tatt ultralyd. Selv så har jeg trodd at ting gikk rett vei. Formen har jo blitt bedre og matlysten bare bedre og bedre. Men dessverre så vist ultralyden noe annet. Det har faktisk forverret seg. Vi skal på ny ultralyd på mandag for å se hvordan det ligger an då. Jeg håper og krysser fingrene for at det er blitt bedre da, vist ikke er jeg redd for at livmora ikke er til å redde.

I går fikk jeg treffe vakre Vicky. Aldeles nydelig altså, og den deilige valpelukten. Men jeg slapper helt av, for om ikke lenge så har jeg en og :-) Gleder oss masse til det. Jeg fikk tatt noen bilder og filmsnutter av Vicky, men har ikke lastet det ned fra kameraet ennå.

Elisabeth

2 kommentarer:

Marit sa...

Så kjedelig med Faya:( Håper det nå går rette veien!Gleder meg til å se bildene du tok av Vicky.

Aud Venke sa...

uff og uff. Dette var ikkje kjekt. Eg kryssar fingrane for at det går bra.