søndag 9. januar 2011

Bella 11 mnd


Tenk det at om en måneds tid så er Bella blitt et helt år gammel. Tiden bare flyr. Min lille valp har vokst så alt for fort. Føler jeg nettop var i sverige og hentet henne. Hun var den sjønneste isbjørn teddyen i hele verden. Og nå har hun vokst seg så flott. Har til og med klart å tatt noen stå bilder av henne nå. En stund siden sist.
Jeg har ikke meldt henne på utstilling i ølen. Andy er offshore da, så jeg fant ut at jeg får vente litt til før hun trer inn i de voksnes rekker. :-)




Og så klarte jeg å fange lyset de få sekundene det varte i dag. Begynner å bli lei regne nå ja.

3 kommentarer:

Aud Venke sa...

Så søt ho er blitt!

Marianne sa...

Ho er bare vakker den jenta!! Kos dere i regnet du Elisabeth! Her er det en meter med snø, å strømmen går hver gang nok et tre detter over en strømlinje!!

Gro sa...

Stor og fin er hu ja.
Stilig bilde det med regnbuen.