tirsdag 22. mars 2011

Endelig fikk vi se vesle Rina

I går fikk vi endelig se vesle Rina. Hønemor Torhild ventet en hel uke etter hun fikk henne før hun presenterte oss for mirakelet. Og hva kan man si... hun er jo super deilig, søt, sjarmerende og pitte pitte liten. Plutselig ble Bella veldig stor. Forstår godt hvorfor vi hørte fra Torhild hele veien: "Pass deg! Ikkje tråkk på na!" :-) Og heldigvis så begynte treninga før sola gikk ned, så jeg fikk tatt noen bilder av sjønnheten før lyset forsvant. Man kan jo ikke bli annet en valpesjuk når en ser dette. ;-)


Bella fikk og hilse på Rina. Og Bella var jo bare så flink. Skulle hatt det på film, men filmkamera var hjemme. Men heldigvis klarte Gro Anita Sie og knipse disse bildene :-)







Og så fikk Gro Anita tatt et flott bilde når Rina sitter pent med kontakt.
Og så et lite bilde av to andre røde sjønnheter :-)

Og så må jeg jo skryte litt av min Faya da som har gått i tenkeboksen i vinter. For i går dro jeg fram slalom pinnene igjen. Og de har jo ikke vært i gjorda hele vinter. Og jeg ble temmelig overasket over Faya. Plutselig så var hun superflink. Hun har helt sikkert tenkt på dette i hele vinter. Så nå må jeg jobbe med å få henne til å gå hele sulamutten uten at jeg er ved siden av henne. Noen som har noen god tips her?
Her er filmsnutte av henne fra i går:


Elisabeth

1 kommentar:

Isakstua sa...

Synes dere er kjempeflinke jeg :-)
Og for en skjønnhet !! Godt jeg har en valp i hus, blir liksom ikke helt valpesjuk når jeg akkurat har vært gjennom de første 4.mnd med ODin. Det er godt, for denne kunne jeg også "kidnappet " :-)