torsdag 10. mars 2011

Tar denne vinteren aldri slutt??

Ja, så var det altså kommet snø igjen. Ikke akkurat det jeg ønsket, men jeg klarte ikke å stoppe det. Måtte jo ut å ta noen snøbilder av Bella. Hun kan jo til tider virke litt kamuflert på det hvite teppet, men i dag viste hun mer igjen gitt. Ser tydelig at pelser er i ferd med å skifte farge nå. Jeg er så spent på hvordan hun kommer til å se ut etter hun er ferdig å røyte. For nå er hun godt i gang. Det merkes på klærne våre og sofaen. Jeg greier og greier. Så det er jo spørs hvor mye pels hun har igjen når hun skal i utstillingsringen i april. Uansett så får vi ta det som en øvelse.
:-)






4 kommentarer:

Gro sa...

Jøss legger snøen seg i byen og.... Trodde bare det var her oppe det snødde sånn jeg.

Stilig å se fargeforandringen. Viste godt mot den hvite snøen.

Isakstua sa...

Så flotte bilder da :-) Ser ut som om det blir litt rødt i pelsen?? Spennende...

Balder sa...

Lang vinter på sørvestlandet - SÆRLIG ;-)
Her oppe i Trondheim er det fremdeles midtvinters med masse snø, litt snøstorm og desverre langt igjen til våren.
Flotte bilder av Bella, og fin artikkel i siste nummer av Islandshunden.

Balder hilser!

Marit sa...

Gratulerer med ny frisyre! Den kledde deg veldig godt:)

Tror Bella vil bli endel mørkere, så det blir spennende å se. Hun er utrolig fotogen!