mandag 5. desember 2011

Snøen og løpetiden er her

Ja nå er snøen kommet. Og den har nå vart i hele 24 timer. Så nå får vi se hvor lenge den holder ut. Hadde nå vært kos om den var her ei lita stund. Ikke det at jeg har tenkt meg ut på ski eller akebrett. Men jeg kan nå i det minste nyte synet av både barn og hund som leker i snø. :-)


Måtte ta bilde av Bella i snøen. Det var helt vanvittig hvor fargene hennes kom frem. Hun er ikke mye hvit lenger. Selv om det til tider kan virke som om hun er det. Måtte jo legge med et lite valpebilde. Er jo så gøy å se forandringene i fargen på pelsen. Og så var hun jo utrolig søt som valp da :-)


Bella har og startet på løpetiden nå. Så nå venter jeg i spenning og ser om alt går normalt.



2 kommentarer:

Isakstua sa...

Så flott hun har blitt. Hvor gammel er hun nå?? Jeg venter også spent på hvilke farger Snorri får.. Man veit liksom ikke det før de blir litt eldre.... Ha en flott adventstid !!!

Vardegjengen sa...

Tusen takk. Jeg og syns jo hun er aldeles nydelig. Men noen har fortalt meg at jeg er innhabil.
:-)
Bella blir 2 år i februar. Har hørt de kan endre farger helt opp til 3 års alderen. Syns det er helt fantastisk spennende med rasen, at man vet liksom ikke helt hvordan de blir til slutt. Tror ikke Bella kommer til å forandre seg så veldig mye mer. Kansje pittelitt mørkere, men ikke mye. Snorri har jo enda masse igjen å vokse på. Så hvor mye Rødt og hvor mye svart det blir på han er jo spennende. Uansett så blir han nok aldeles nydelig. :-)