søndag 1. januar 2012

Godt nytt år :-)



Da var vi endelig i 2012. Så nå nærmer det seg termin. Og godt er det. For nå er jeg dri..... lei. Magen er i ferd med å sprikke. Og den siste uka har jeg følt bekkenet har vært i ferd med å knekke. Så nå er jeg temmelig lei kan en si. Og enda er det leeeeenge igjen til 26 januar. Heldigvis har jeg hatt god støtte fra familien i jula. Så jeg har sluppet mye. Andy har vært en knupp og luftet hundene daglig. Av en eller annnen rar grunn så er de alltid svarte når han kommer hjem igjen med dem. Så da har det blitt vask i tillegg. Rart at de ikke har sjønt det enda, hvordan det henger sammen. Lek i sorpe = vask når du kommer hjem.

På tross av det dårlige bekkenet så har jula vært deilig. Masse kos og familie selskaper. Har truffet på søskenbarn som jeg ikke har sett på aldri så lenge. Og ikke minst masse god mat. Victoria har storkost seg. I år gikk hun julebukk for første gang sammen med sine søskenbarn. Og de var jo bare så ufattelig flinke. Kan jo ikke la vær å være stolt av dem da. :-) Tusen takk til alle som har vært med å lage en flott jul for meg og min familie :-)


Framover må tida brukes til å forberede oss til Lisa kommer. Har enda en del ting som trengs å kjøpes inn og gjøres. Krysser fingrene for at fysioen fikser bekkenet på onsdag slik at jeg klarer å være litt fornuftig.


Elisabeth

3 kommentarer:

Janne sa...

Godt nytt år, Elisabeth. Det nærmer seg fødsel og det er ei fin tid å få unger på. Begge gutane mine er fødde i januar. Lukka til og nyt babytida:-)

Gro sa...

Godt nyttår Elisabeth!! Håper fysioterapeuten kan gjøre slik at bekkenet blir bedre. Må være så slitsomt å ha slike plager, i tillegg til å være høygravid. Masse lykke til videre. : )

Marit sa...

Godt nyttår til deg! Skjønner du har nedtelling nå! Masse lykke til!!!!