onsdag 25. juli 2012

Er hun drektig???

Ja vi sitter nå her og undrer i vei. Er det noen søte små valper i magen til Bella, eller er det dumt. Jeg leter etter tegn. Jeg tror jeg ser noen, men jeg vet ikke. Tuppen på brystvortene ser mer rosa ut syns jeg, i hvertfall mer rosa enn Faya sine. Og så stikker de mer ut enn Faya sine. Syns og at det begynner å komme en litt bul ut bak brystvortene hennes. Hun er mer kosen... ja det gikk vist an. :-) Jeg føler hun er hakket roligere. I hvertfall mer trøtt. Forige onsdag sovnet hun på trening. Men alt dette kan jo selvfølgelig være min innbilling. Så ikke vet jeg. Men på fredag er den store ultralyd dagen. Åååå hvor jeg er spendt. Jeg kommet til å bli så skuffet om det ikke er noe. Så jeg gjør så godt jeg kan for å forberede meg på at hun kan være tom. En ting vet jeg med sikkerhet, og det er at i løpet av de siste mnd har hun fått mer pigmentflekker under labbene sine. Ikke det at det kan ha noe å si for svangerskapet da. Men jeg har nå fått plenty nok av pigmentflekker i løpet av mine svangerskap, så hvorfor kan nå ikke en hund få det...... Ja ja... jeg kan spekulere så mye jeg vil, men det endelige svaret kommer på fredag. Og det er jo en evighet til..............

Elisabeth

Ingen kommentarer: