søndag 31. august 2008

Litt av hvert

Her en kveld hadde Faya stor trang for å gå ut. Hun var helt desperat. Og når jeg kom ut så merket jeg jo hvorfor. Vi hadde fått besøk av et pinnsvin i hagen. Tror Faya kunne tenke seg å tygd litt på det ja.
Veldig søt :-)





Victoria, Faya og jeg har vært lekt i Victorias barnehage etter stengetid. Og her må det sis at det er ikke bar Victoria som liker lekeapparatene.



Fikk og tatt noen utrolig flotte bilder av Faya i barnehagen.



























På fredag skulle jeg lage dronning maud pudding. Jeg var litt trøtt den kvelden. Andy hadde nettop kommet hjem fra Aberdeen hvor han hadde vær 5 døgn på et kurs. Jeg var forlatt alene hjemme med Victoria som bestemte seg for å gro gjeksler. Så det hadde vært noen utrolig lang tunge netter. Så trøtt som jeg var klarte jeg å komme borti skåla med eggedosis så den velta. Det var eggedosis over absolutt alt. Og Faya var jo selvfølgelig rett under og tok i mot. Oppå hodet var det masser av kvite eggedosisflekker. Og den dag i dag er pelsen helt stiv på hodet hennes. Det blir en grundig vask i kveld ja :-)

Lørdag var vi hos Tollerstemmen og hilste på valpene igjen. Happy kullet er utrolig deilige nå. Gleder meg til det blir vår tur. Stakkars Gina kullet hadde alle sammen klart å fått diarè. Så Marit måtte ta noen tlf. til dyrlegen.




























I dag oppsøkte vi ender i håp om å se Faya i full actoion med Tolling, så vi gikk tør ved Frøylandsvannet. En ting har endret seg litt. Tidligere så brydde hun seg ikke i det hele tatt om endene, men denne gang viste hun nå i hvertfall interesse. Men ingen tolling. Kun bading, tur og gøy.

4 kommentarer:

Aud Venke sa...

Flotte bilete! Deilig å sjå Faya litt ukontrollert (jmf siste bilete)! Og dronning Mauds puddingen blei KJEMPEGOD!

Anonym sa...

Hmmmm.... har du ikkje hørt det at Faya e veldig ukontrollert når det e snakk om bading?? Hu tar heilt av då.

Gro sa...

Der var det mange kjekke bilder, ja.
Syns eg ser deg, med trøtt tryne og eggedosis overalt.... det kom vel noen gloser da tenker jeg, he he.

Anonym sa...

Noen.... Dei kom vel omtrent alle dei eg konne :-)