tirsdag 24. februar 2009

Da kom jeg til de magiske 30 årene :-)





Jeg må jo her benytte anledningen til å takke alle for gratulasjoner. Dagen ble feiret med en kjøretur til Karmøy. Senere på kvelden var vi hos min bror og koste oss. Selve familiefesten var på søndagen. Da hadde vi karneval. Flere koselige figurer kom. Supermann, spøkelseskladden, snekker, doktor, mann, ole brumm, tigergutt, kowboy Laila og en sumobryter.

Ovenfor er et bilde av Faya sammen med buketten Andy sendte til meg :-)

Øyvind, min bror, som poserer på sitt beste :-)


Nedenfor finner dere noen bilder og filsnutter av en tur vi i går hadde sammen med Aud Venke og Ekko. Det var en nydelig tur.



























Elisabeth

1 kommentar:

Aud Venke sa...

Karneval på bursdagen. Veit ikkje heilt kven som fryda seg mest. Den største eller den minste blondina??

Og takk for turen. Så kjekt at dei ser ut til å finne ut av det dei to firbeinte. Flotte bilete og filmsnuttar.