tirsdag 31. mars 2009

1

Da var svaret på blodprøven kommet. Og verdiene er nede i 1. Så jeg har snakket med Anne-Lise Holte, og det kan hende at dette er det de kan kalle for en forbrunst. Nå skal jeg ta livet med ro og ikke ta noen blodprøver i hvertfall med det første. Jeg må ha god kontakt med hannhunder slik at jeg eventuelt ser hvordan det ligger an. Om jeg merker noe interesse på både hannhund og Faya så kan jeg heller begynne å tenke på blodprøve. Det kan jo og hende at løpetiden slutter uten at det har vært noen eggløsning og at hun begynner på igjen om noen måneder. Så da får vi jo bare vente.


Elisabeth - den evigventende-

2 kommentarer:

Aud Venke sa...

Gje blaffen i heile løpetida. Begynn å kos deg. Nyt dagane og ikkje tenk på kvelpar. Dei kjem tidsnok.

Fya kan jo bli stressa av mindre ;)

Marit og Punky sa...

Du skal se at det skjer noe når fokuset endres!:)