søndag 15. mars 2009

4 dag i løpetida

4 dager har gått siden løpetida har startet og alt går egentlig veldig rolig for seg. I dag har vi vært på tur ved arboreet. Her liker jo både Victoria og Faya seg stort. Tror de sitter med samme tankene. "Ååååå Jippi! Skog. Her e det masse rart å finna på". Og så løper de hver sin vei. Fant ut jeg skulle ta noen fine ståbilder av henne ved vannet, og det ville jeg jo da selvfølgelig ha uten bånd og halsbånd. Så jeg tok av henne, stilte henne opp, og det var da hun oppdaget at hun endelig hadde en mulighet til å gå bort til det vannet som hun har hatt lyst til så mange ganger. Og vips så kunne jeg glemme det ståbildet. For opp av vannet kommen en svartlabba Faya. (Det var vel kansje derfor vi hadde holdt henne vekke derfra :-) ) Så vi måtte da ta turen et stykke lenger bort til et renere vann. Her er noen bilder.






Her er og noen bilder og filmsnutter fra turen vi hadde med Aud Venke og Ekko på onsdag.


Det var ikke så enkelt å få tatt bilder av Ekko den dagen. For han bare løp og løp.

Elisabeth

1 kommentar:

Gro sa...

Flott Faya i nydelig natur. He he, eg såg såvidt et svart lyn som føyk forbi på filmen. Det var nok en herlig tur både for to og firbeinte.