mandag 13. april 2009

Noe på gang?

Ja nå begynner vi å undre om det skjer noe med løpetida. Faya slikker seg mer, i går kveld viste hun tegn til at hun likte når vi klødde henne oppå rompa og jeg syns tissen har vokst litt. Ute på tur i dag møtte vi på flere hannhunder og interessen fra hannhundene si side var stor, men Faya var ikke helt klar enna. Så her er det bare til å følge med i dagene som kommer. Håper Scotty kjører fort hjem, slik at han får følge godt med på om Faya skal reise til Danmark snart eller ei. Men ikke kjør for fort Scotty, det kan være farlig og dyrt. :-)

Elisabeth

2 kommentarer:

Ekko sa...

Du e ei tøysa, Faya. Lige ikkje du å bli klødd på rompa alltid? Eg syns det e himmelsk kvar dag eg!

Gler meg te å sjå om du gidd å trena i dag. Du har jo btukt løpetida som unnskyldning siden jul eller någe sånt.

PS: eg kan godt lukte på deg eg....

Faya sa...

Eg e kansje litt tøysete ja, men eg forstår ikkje heilt den gleden med å klø på rumpa. Det e magen så e tingen. Ingenting e så deilig så å bli klødd på magen. Det e bare heilt himmelskt.

Nå når løpetida e i gang så e alle dessa rare hormonene sluppe ut av kroppen. Så nå e det fart i meg Ekko. :-) Det va utrolig gøy å trena i dag. Og me ska jo trena på torsdag og seie Elisabeth. Det blir gøy det. Du må huska å minna meg på å ta med forskjellige apporter.