torsdag 12. august 2010

Besøk og litt annet

Skal si det er travelt med sommer gitt. :-) Men her er nå et innlegg før jeg endelig skal gå å trene litt igjen sammen med treningsvennene. Gleder meg allerede.
Har prøvd å ta noen stå bilder av Bella i det siste. Men resultatet har ikke blitt det beste. Hmmm.... rart... Men en dag når jeg var ute og gikk tur stod hun som en gud og kikket på noe. Selvfølgelig med en forferdelig parkeringsplass som bakgrunn og med bånd på. Så jeg fikset litt på bakgrunnen i photoshop jeg.


Her av noen av de andre bildene.



Og så noen lekebilder.


Og så er nå det sånn at har mann vakre hunder så får man masse vakre bilder :-)


Vi har sovet i telt i hagen. Hele familien. Litt trangt, men det gikk det :-)


Har man besøk fra England så må man jo i kongeparken igjen. Jippi :-)
Her er Lorta Lars. Et stort tema for Victoria for tiden. :-)


Soma gård er gøy

for store og ... :-)

Når vi spiser middag så er det ei søt jente som bruker å ligge slik.
Jeg bare måtte prøve....




Bella trener aportering








Elisabeth

4 kommentarer:

Marianne sa...

Nå har Bella virkelig fått BRUNE ører!! Sååå herlig da!! Ja det blir noen bilder når man har sånne prakteksemplarer som modeller!!

Fint oppstillingsbilde, hun ser ut til å bli en skikkelig flott islender...med FLOTT hale!!

Aud Venke sa...

Du koser deg:)

Marit sa...

fantastisk flotte bilder av flotte hunder:)

annemarlen sa...

Så fina bilder och så vacker Bella har blivit.