onsdag 13. juli 2011

Det skjer ting selv om jeg ikke er så flink blogge om det

Nå har min mann lagt inn klage på bloggen vår. Det er vist alt for lite oppdateringer. Så da får jeg vel oppdatere litt da.


Sommeren er her. Vi regner vekk og blåser vekk. Jippi :-( Men jeg krysser fingrene for at noe finvær er på vei snart nå. Vi har nå fått gjort noe sommer aktiviteter. Vi har vært på hytta, kongeparken, klippet plen og vasset på stranden. Jeg og Victoria fant en død ku når vi var ute og gikk på hytta. Det har vi aldri sett før. Vi fikk tak i bonden. Og utpå kvelden kom han og hentet den. Victoria stakkars lå jo og sov, så hun gikk jo glipp av hentingen. Men heldigvis var mammaen hennes veldig snill og fikk tatt bilder av det hele. Og om noen skulle lure, ja, død ku stinker.


Vår vakre Victoria har blitt hele 4 år. Hipp Hipp hurra. Først var det selskap med familien på karmøy. Tusen takk Laila for at vi fikk bruke huset ditt igjen. Når kom hjem så hadde Victoria sitt aller første barneselskap. Og kan tro det var gøy :-)





Bella har blitt HD rønket. Hun var A! Jippi! :-)) Øyenlysning venter vi litt med. Men det kommer det og. Og heldigvis ser det ut til at løpetiden gikk vanlig gang. Takk og lov for det. Så håper jeg neste løpetid blir uten forbrunst.


Til slutt så må det jo nevnes at i slutten av januar så venter vi dette lille nurket. :-)




Elisabeth

2 kommentarer:

Marianne sa...

Ohoy! Er det beibis på gang i vardegjengen!! Gratulere så masse!! Er det den rolige gutten som er bestilt nå da ;)

Gro sa...

Wow, det var kjekke nyheter. :) Gratulerer så mye til alle mann og spesielt storesøster Victoria da.