torsdag 6. oktober 2011

Bella møter de sjarmerende Punky valpene

Nå har jeg endelig fått lastet ned litt bilder. Ting tar bare litt tid av og til. Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder av Punky valpene. De er jo bare så utrolig deilige. Og jeg har jo vært og hilst på dem noen ganger. I dag hadde Marit dem med til området. Og det var Bellas tur til å hilse. Bella fikk hilse på en og en valp, rett og slett for Marit ville teste valpene litt. Bella var utrolig flink. Og Marit skrev ned hvordan hver og en valp reagerte. Noen var tøffere enn andre. Men stort sett så var dem jevne syns jeg. Alle valpene er jo så like av utseende. Og i dag var de enda likere enn sist gang jeg så dem syns jeg. Tror Bella og syns det, for nå siste valp kom ut så tror jeg ikke egentlig hun fikk med seg at det var en ny valp. Er ikke enkelt å holde styr på 5 svarte koseklumper. Forstår godt hvorfor Marit og Jan Inge har fargehalsband på dem.



"Hei Hei! Hvem er du??"


"Og du da? Du var litt kul!"


"Skal vi leke litt?"




Her er de litt ygre.



Og enda litt yngre.


Og så et lite bilde av noe fra hagen. Selv om vi tross alt har hatt en mindre pen sommer, så har det faktisk vokst grønnsaker i hagen vår. Jeg hadde aldri trodd at maisen skulle bli ferdig, men jovist ble det mais på oss i år og. :-) Tomatene er de som har slitt mest. Nå er to av plantene kommet inn i stua, men må jo si at resultatet var mye bedre i fjor. Vi har plantet en annen type i år, og tror vi styrer unna de til neste år. Husker ikke hva de heter, men Andy har vel det skrevet ned i plantedagboka si en plass. Det er han som har kontroll på hva vi har i hagen.... stort sett da... han klarte å luke vekk flere skudd fra liljene da. :-)


Elisabeth

1 kommentar:

Isakstua sa...

Valpehilsing er morro :-) Vi og Odin var og hilste på vårt nye familiemedlem først i uka. Det gikk helt fint. Først masse snusing, så lek.. Blir spennende å se hvordan det blir når Odin må "slite" med Snorri hele tiden
HVER DAG :-)
Flink og dyrker grønnsaker også du da.. Her er det lite slikt..Men det ser jo deilig ut !! Ha en god høst !