lørdag 31. mars 2012

Bilder og utstilling på varhaug

Aller først. Jeg har fått ny tlf, og må jo innrømme at bildene blir gangske brukbare :-)


Bare se:


























Nå var det vel gått sånn ca en måned siden sist innlegg. Og det var vel på tide med litt oppdatering. Alt går strålende. Har så vidt kommet i gang igjen med trening av hund. Og skal si det var deilig for både meg og hundene. Gleder meg til lysere og varmere dager med enda mer trening. Barna har det helt fint og alt går som smurt. Krysser fingrene og håper på at det fortsetter slik.






Den største nyheten er at i dag har vi vært på utstilling. Og det gikk jo over all forventning. Bella ble BIR. Jeg hadde jo selvfølgelig håpet på at hun skulle få ck og bli Bim, men at hun skulle danke ut gutta hadde jeg aldri trodd. Og i hvertfall ikke med pelsen hun har nå. Hun mister jo så utrolig mye. Hun ser skral ut. Og så har hun mistet mest bak, så jeg føler hun ser litt v formet ut. Så jeg er jo bare super fornøyd. Så får vi se hvordan det går i morgen da. Og så må jeg gratulerer Ine & Co med Jaki`s BiR valp og Kari og Vinur med BiM og hans første Cert. Det er utrolig gøy å treffe alle igjen. Og det var jo super gøy å treffe vakre Jaki for første gang.









Elisabeth

2 kommentarer:

Aud Venke sa...

Gratulera med premiejenta!

Marit sa...

Gratulerer så mye! Moro!!