mandag 26. mai 2008

Instruktørkurset i mai

Lørdag og søndag var jeg på insturktørkurs igjen. Og nok en gang fikk vi deilig vær. Så gøy. Denne gangen fikk vi prøvd oss som instruktør. Utrolig gøy. Litt skummelt og. Ser det at det kommer til å bli mye speiling på meg som person. Veldig spennende og litt skummelt. Kommer til å lære masse om meg selv som person og håper jeg klarer å bringe dette med meg positivt videre i livet.


Denne gang fikk vi og lekser. Jeg skal jobbe videre med å finpusse de to grunnferdighetene som jeg jobbet med til denne gang. Og i tillegg skal jeg jobbe med en ny grunnferdighet. Her har jeg valgt å jobbe med apportering. Jeg skal og lage et opplegg der jeg skal undervise. Så her må jeg inn i skrekkens rolle framfor et publikum. Håper vi får øvd oss masse på sånn slik at kansje jeg klarer å venne meg til det. Vi skal og lage et opplegg til å instruere en øvelse ute. Her har jeg enda ikke bestemt meg på hvilke øvelse jeg skal ta. Så det blir noen travle uker. Og så er det jo selvfølgelig skriftlige oppgaver i tillegg.
Elisabeth














2 kommentarer:

Anonym sa...

Når du skriv det slik, kjenner eg brått at dette blir travelt. Eg bør kanskje begynne snart....

Anonym sa...

Ja det kan fort bli travelt.