fredag 12. september 2008

Noen nevnte det var på tide å skrive litt igjen:-)

Forige helg var vi og besøkte Veagården toller. Der var det selvfølgelig helt mega deilige valper. Noen har lurt litt sterkt på hvorfor vi ser på så mange valper for tiden. Og jeg må jo bare innrømme det. Valper er deilige, og de må hilses på. Det var to gutter som smeltet mitt hjerte totalt der. Og det var Spike og Birger. (da mener jeg ikke menneske Birger) Gleder meg til å se hvordan det går med dem framover. :-)









Vi har jo og trent litt som vanlig. Og i det siste så har det gått veldig mye i utstillingstrening med både Scotty og Faya. Jeg har nemlig fått æren av å gå med Scotty i ringen. Så håper jeg får det til og at Anne Lise blir fornøyd med resultatet. I hvertfall så har Scotty hatt en utrolig framgang selv om han har lært at tissen kan brukes til mer enn å tisse med. Så får vi da bare håpe på at jeg ikke blir så alt for nærvøs slik at det smitter over på ham.

Faya har og klart seg bra på utstillingstreninga, men hun har da ikke hatt så stor framgang som Scotty da.

Noen nevnte at jeg har og hatt litt framgang. Det sies at jeg endelig klarer å løpe i rett tempo. Så får vi nå se da hva vi klarer på søndag. :-)

Faya har og trent en del på pang dekken. Og jeg følte jo det at framgangen var stor, men så tok vi en liten test på torsdag. 4 av 10 dekker var pang. De andre var raske, men ikke pang. Og jeg som håpet på 8 av 10 da. Hvor mange hun klarte før vet jeg ikke, for det har jeg ikke testet. Men jeg håper og tror at det kansje kunne vært 2 av 20. For om det hadde vært det, så ville jo framgangen vært stor. :-)

For tiden har vi besøk fra England. Så endelig får Victoria litt tid sammen med farmor og farfar :-)


Elisabeth

2 kommentarer:

Gro sa...

Valper er skjønne ja, ingen tvil om det. :)
Håper det går fint med både Faya og Scotty i ringen på søndag. Du er skikkelig flink til å stille ut ser jeg, så det går sikkert kjempefint.
Masse lykke til!!!

Ellers var iallefall den ene pangdekken til Faya jeg fikk med meg på torsdag helt perfekt.

Aud Venke sa...

Det er bare for det at du er valpesjuge at du reise rundt sånn... :-)

Og masse lukke til på sundag! Du er tøff som stiller opp.