torsdag 29. oktober 2009

Her er bilder og film fra turer vi har hatt i det siste.
Dea er ei lykkelig golden tispe vi trener med. Og hun møtte vi på i hundeskogen sammen med Kari.













Det kan lett bli litt sorpete.

Her klarte jeg omsider å somle opp kamera etter en liten valp plutselig dukket opp i fra det blå.

Faya digger musikk.


De siste gangen med Arne sitt kurs har vi vært innom litt freestyle. Koselig. Og til i dag har vi da fått ei skikkelig lekse. Vi skal alle sammen på likt utføre denne formasjonen:
Utgangsstilling
Fremad
Snurr
Fremad
Fører går bakover, hunden følger foran
Snurr
Fører fortsetter bakover
Fremad med hunden på høyre side
Snurr
Fremad
Fører tar helt om og går fremad med hunden i fot på venstre side
Fører stopper og går to-tre skritt bakover og stopper
Hunden skal sitte foran fører
Bamse
Sitt og bli
Fører går 5 meter fra hunden
Innkalling
Fremad
Fører stopper og går to-tre skritt bakover, hunden følger etter og begge stopper, hunden skal stå
Hunden bukker

I og med jeg ikke har mulighet til å komme går jeg jo glipp av dette synet. Og jeg krysser fingrene for at noen filmer alle hundene i action og legger det ut i bloggen sin. Men Arne er en streng kar, så jeg har ikke sluppet unna. Jeg måtte og gjøre dette. Filme det, slik at han fikk seg. Så her er noen filmer over meg og Fayas fantastiske forsøk.








1 kommentar:

Gro sa...

Wow, så flinke dokker va på formasjonen. Synd dokker ikkje fekk vært med då med fremførte. Komme dokker denne torsdagen?