onsdag 9. februar 2011

Gratulerer med dagen Faya og Bella

Mine kjære jenter Faya og Bella har bursdag i dag. Faya blir hele 5 år og Bella blir 1 år. Gratulerer med dagen jenter.
Og her i huset har man jo og en treåring. Og når det ble nevnt at hundene skulle ha bursdag, da ble det påkrevd å lage bursdagskroner til dem :-)



Bildene under viser hvor ufattelig søte de var når vi fikk dem. Når jeg ser på de bildene så kunne jeg tatt med meg sånn ca 1000 til av dem hjem ja. Verdens vakreste valper :-)

Og bare en liten glad ting til: Våren kommer snart. Se hva jeg har under bjørka. Og når jeg åpner døra synger fuglene med full hals. Ufattelig deilig :-)
Elisabeth

5 kommentarer:

Marianne sa...

Har jentene dine bursdag på samme dag?? Stiligt! Grattis med dagen til vakre Faya og nydelige Bella!!

Å sånne vårbilder syntes jeg nesten det var litt tidlig å komme med nå Elisabeth..jeg har fortsatt 50 cm snø på plena mi!!

Gro sa...

Gratla med dagen til begge de to flotte jentene dine.! : )

Herlig å se snøklokkene komme og nå har også svarttrosten begynt å synge. : ) Drømmer om vår nå...og alle små vårtegn mottas med takk!!

Isakstua sa...

Gratulerer med storfeiring. Beundrer bare at du fikk dem til å ligge med kronene jeg :-)
Her på Lillehammer blir det vinter lenge ennå, men det er deilig med lenger og lysere dager... I morgen er det meldt "bare" 10 cm med snø... Men deilig å tenke på at våren ligger der fremme. Draumur sender en Gratulasjonsklem...

Aud Venke sa...

Litt etter skjema, men gratulera til to flotte tisper! Og lydige. Ekko hadde nekta der der med krone :). Men så er han jo ein barsk gut.

Deilig med litt vår og så lyset som varer lenger utover kvelden

Vardegjengen sa...

Bella og Faya takker og bukker for gratulasjonene. :-)