lørdag 31. januar 2009

Utfordringen fra Aud Venke

Aud Venke ga meg nok en utfordring. Og selvfølgelig må jeg slå til.

Dette skrev hun i bloggen sin:

Her er oppgåva:
(På datamaskinen). Opne mappa "Mine bilder" (eller ka namnet på den mappa som du har bileta i, heiter)
Her har du truleg mange mapper (eller er alle bileta utan mapper?). Opne den 4. mappa
Finn det fjerde bilete i denne mappa
Legg det ut på bloggen din og skriv om det.
Inviter fire til å vere med på utfordringen. Lenk til dei i bloggen din og la dei få vite at dei er utfordra.
PS. Er dette bilete eit personleg du ikkje vil dele med nokon, så bruk fornuften og ta eit av dei andre. Vi veit jo ikkje at du tok bilete fem i staden ;).


Her er da bildet som kom fram hos meg. Her ligger grunnen til at vi kjøpte dette grufulle pleddet billig på Ikea. En av Chicos hobbyer var å ligge i sofaen når vi ikke var der. Og chico mistet alltid godt med hår. Så når vi var vekke, vår det bare å dekke til sofaen. Når vi da kom hjem så fant vi han av og til sovende. Og om han da våknet så bare kikket han på deg og la seg fint til rette igjen. Om bildet skulle hatt et navn så måtte da vært "Latskap".


Jeg har valgt å utfordre Karin, Anne-Lise H. Anne Lise Ø., Anne K. ,

1 kommentar:

Aud Venke sa...

Litt av eit rotete motiv ;). Såg ut til at Chico kunne det der med å nyte livet på sofaen.