søndag 26. oktober 2008

Stort skrivepress

På grunn av et utrolig stor skrivepress føle eg meg tvingt te å skriva litt i bloggen i dag. Det har ikkje vært så mye trening med oss i det siste. Dette skyldes personalmøte på jobben og at Andy er vekkreis. Så det blir heller ikke noe trening i neste uke. Trist, men av og til så er det slik. Blir nok lettere når Victoria blir litt eldre. Men vi har nå kost oss for det i helga. Barnehagen til Victoria har blitt godt brukt. Der elsker både Victoria og Faya seg.

Sånn helsemessig så er Victoria frisk som en fisk. På fredag var hun og fikk vaksine. Og dette hadde vist gått veldig fint. Så det var jo gøy. Akkurat nå sitter hun i senga og prater med sin usynlige venn tror jeg. Jeg hadde nå håpt hun skulle sove litt, men det ser ikke slik ut. Gir henne fem minutt til. :-) Faya er mye bedre. Hun går ikke lenger ut og tisser om natten. Veldig glad for det. Har blitt litt mye sjokoladespising om nettene når hun har hatt sine behov. I dag hadde hun den siste tabletten av antibiotika kuren sin, så nå gjenstår det å se hvordan det går i tiden framover. Håper kuren har tatt alt.

Elisabeth

3 kommentarer:

Aud Venke sa...

Så godt at du kjente presset.. Det var meininga det.
Skjønte ikkje Victoria at klokka var stilt og at ho dermed skulle sove ein time ekstra? Det skjønte ikkje Ekko heller. Ikkje kroppen min heller for den saks skuld.

Er det Faya som et sjokolade om nettene når ho skal ut? Ja, då trur eg du har blitt lurt. Tissing er bare eit skalkeskjul.

Det er godt at det går betre med Faya og dumt at du ikkje er på tening for tida. Men det tek du nok igjen. Og så får du kose deg med at du er sakna når du ikkje der (og når du ikkje bloggar).

Anonym sa...

Det klokke greien sjønte ikkje Victoria nei. Så då blir det vel ekstra tidlig opp i mårå og går eg ut i fra.

Det e ikkje Faya så spise sjokolade nei. Det e det nok sjokolademonsteret så har tatt seg av :-)

Gro sa...

Trøttane med det klokkegreiene når en har små barn ja.
Trøst deg med at det blir bedre når de blir større. Bra at Victoria er frisk nå. Og håper at antibiotikaen har gjort jobben sin hos Faya.

Kommer sjokolademonsteret til deg bare om natten? Her er det innom stadig vekk......