tirsdag 28. oktober 2008

Vi har vært på sykehus

Søndag begynte Victoria å hoste litt. Mandagsmorgen hørte jeg hun var tettere. Men hun var blid som ei lærke og åt godt. Så hun fikk gå i barnehagen. På jobb fikk jeg tlf fra barnehagen hennes. Hun var ikke helt god. Så når jeg hentet henne syns ikke noe om tilstanden hennes. Hun hadde 38 i feber og var utrolig tett i pusten. Hun som endelig var blitt frisk. Så jeg ringte til legen og fikk komme med en gang. Og godt var det. For han sendte oss rett til sykehuset. Her har hun fått pustemedisiner annen hver time i starten samt en tablett som åpnet luftveiene. Etter en natt der så har hun blitt bedre, og nå har vi endelig fått kommet oss hjem. Blodprøvene viste ingen tegn til infeksjon. Mest trolig er det et virus som har forårsaket det hele. Så nå får vi håpe alt går fint her hjemme.

Jeg vil si tusen takk til Aud Venke som stilte opp med en gang og tok seg av Faya. Tusen millioner takk. Og så fortjener Mette en stor takk for å sørge for at jeg fikk skift, tannkrem, tannkost, eplekake, sjokolade og besøk. Tusen hjertelig takk. Dere er begge noen engler :-)

Elisabeth

4 kommentarer:

Aud Venke sa...

Å som eg klør på ryggen! Det er nok vingene som er på veg ut ;-).
Bare kjekt å hjelpe. Nå kryssar eg fingrane for at Victoria blir frisk som ein fisk, søte jenta!

Og tusen takk for blomane!

Anonym sa...

Det va jo ein selvfølge at du sko få blomster. :-) Husk å stell godt med vingene. Drikk mye tran så sleppe du dei store fjør sleppå. :-)

Gro sa...

Uff, da det hørtes ut som en lite kjekk opplevelse. Typisk at slikt skjer når du er alene hjemme.
Godt med gode hjelpere i slike situasjoner. : ) God bedring te Victoria.

Anonym sa...

Ja heilt typisk. Ska hilsa te Victoria når hu våkne.