mandag 29. mars 2010

Det gikk bra

I helga har vi vært på Karmøy. Her har vi kost oss. Faya har vært i storform, og ingen skulle trodd at hun sleit med helsen. Og jeg har grublet og gruet meg til i dag. Har tenkt at det må jo være helt feil å operere på en hund som ser så frisk ut. Og jo vist stemte det, Faya var blitt bedre. Dyrlegen var postitivt overrasket. :-) Og jeg utrolig glad. :-) Så nå har vi fått enda mer antibiotika, og om alt går fint med Faya skal vi ikke tilbake før mandag 12 april. Hele to uker til. Kan tenke meg Faya setter pris på det ja. :-) I dag var hun utrolig søt da. Vi fikk beskjed om å gå ut å tisse litt. For urinblæra til Faya var så full (så det på ultralyden). Så vi gikk ut og hun gjorde både nr. 1 og 2. Og når vi så skulle gå inn igjen, så satte hun foten ned og ga meg et sta blikk. Og sa " der ner vil IKKE jeg". Så utrolig søtt da. Har aldri sett henne så sta. Men det varte ikke lenge. :-)

Elisabeth