søndag 7. mars 2010

Tar vinteren slutt i år montro???

Kan jeg få lov å si at jeg begynner å bli litt lei av vinter nå? Det tar liksom aldri slutt. Jovist er det vakkert, men jeg savner veldig det grønne. Jeg er utrolig spent på hvordan det har gått med alle plantene mine i hagen. Noen husker kansje hva planter er, det er sånne grønne ting som stikker opp av jorda. De ligger der langt under snøen en plass. Må nok belage meg på å kjøpe en mer nye planter i år enn beregnet ja.
Uansett om vi er litt lei vinteren, så har vi nå satt litt pris på den og i det siste. Skiene har vært en god invistering. Under er litt minner fra en tur jeg, Andy og Faya hadde her før han dro offshore.

Det er utrolig vakkert da.
Vi så rådyr :-)
Slik går det når man blir litt i det ivrigeste laget når man ser de søte rådyra ;-)




Og så var det Anne Lise og Scotty som våget seg ut på en skitur sammen med meg og Faya.

Ski babes :-)

Ble det for vanskelig for denne baben? :-)


Denne helgen har vi vært på Karmøy og slappet av. Victoria har hatt sin første skikkelige overnatting uten foreldre. Hun har overnattet hos Laila og ungene. Og som mor må jeg ærlig innrømme at det bør hun gjøre oftere :-) Det var veldig deilig med litt pause. Victoria og hadde det helt topp. Og ville egentlig ikke være med meg hjem igjen når jeg hentet henne. Så det er jo bra. :-)

Elisabeth






2 kommentarer:

Aud Venke sa...

Eg òg har begynt å lure på ka som finnes der nede under snøen..
Flotte bilete av snø og hundar :)

Gro sa...

He he, det var litt av noen ski-babes, ja. Stilig.
I dag kunne jeg flere steder under turen gå på BAR-MARK......DEILIG!!!
Ja, der er faktisk noe under alt det hvite, hadde nesten glemt hvordan det så ut.
Fuglene har og begynt å kvitre... det går rett vei. : )