mandag 15. mars 2010

Våren er her og vi har hatt besøk

I helga var vi heldig og fikk besøk. Det var min bror og han "barn" Zalo. Samt mine foreldre var innom en tur på lørdag.
Første året til Faya hadde vi en undulat her i hus, men det tror jeg var litt glemt når Zalo kom. For han var utrolig spennende. Om hun var nysgerrig og ville hilse eller om hun ville spise vet jeg ikke. Og jeg tror heller ikke vi skal prøve å finne ut av det heller :-)

Zalo er jo bare utrolig søt og blitt så tam. Han kan til og med prat litt med sin pipende stemme. Han kan si "Zalo power" og " How you doing". Utrolig søtt da. Og når jeg skulle filme dette, hadda han selvfølgelig presentasjons angst. Så det kom ikke med. Kansje en annen gang.


Se så fin Faya er med smykker. :-)


Her er bevisene. Våren er her. Selv om det dalte snø fra himmelen i går, så tror jeg fortsatt at det er håp om vår nå.

Ellers gleder vi oss utrolig mye til Bella. Det nermer seg for hver dag. Og forberedelsene er i full gang. Er det noen der ute i den store verden, sånn ca litt lokalt, som har en katt som er vant med hund og er snill med hund, så er jeg veldig interresert i å la Bella få møte denne katten. Bare ta kontakt. :-)
Etter mitt lille sjukehusbesøk har jeg nå vært på MR og fått svar på den. Og alt var helt normalt. Så de har nå endelig kommet frem til den konklusjonen at jeg har hatt en reaksjon til kontrastvæsken. Noe som vi egentlig viste.
Elisabeth






1 kommentar:

Gro sa...

Så flott at alt var fint på MR undersøkelsen, selv om dere egentlig "visste" hva det var, er det godt å få det bekreftet.

Det er deilig å se blomsterspirene komme. ENDELIG går det mot vår, "tror jeg".