tirsdag 11. mai 2010

Komfirmasjon i helgen med masse annet gøy :-)

Her er mine skjønnheter sammen. Se hvor Bella har vokst :-)



Bella er glad i Victorias stol.



Før vi reiste til karmøy i helgen fikk vi med oss torsdags treninga. Vi var en god gjeng som bestemte oss for at vi skulle leke dyrleger. Som mange sikkert har opplevd er ikke alle hunder like glad i disse dyrlegebesøkene. Så vi bestemte at dette skulle det trenes på. Og Selma var først ut. Man kan trygt si at dyrlegen ikke er Selmas favoritt, spesielt det å være på bordet. Så her er to filmsnutter. Mer ble det ikke, for det ble tomt for strøm på kamera.

Håper vi klarer å trene mer på dette, og at jeg klarer å fange framgangen på film. :-)



Så ble det fredag og turen bar til Karmøy. Morten skulle komfimeres. Og det var en flott fest. Grattis Morten :-) Jeg vil benytte anledningen til å takke tante Tone og Kjell Steinar som satt barnevakt på Bella under komfen. Tusen takk. Bella hadde det mega morsomt sammen med Kjell Steinar sine chiauaer. Men det ble ikke brukt bare tid til komf. Vi fikk gjort masse annet og.

Vi fikk blant annet besøkt Visnes noen ganger.
Sjekk denne tøffe maskinen.
Fine utsikten
Smeltehytta

Tur på Åkrasanden.









Victoria fikk trygg beskjed om at hun ikke måtte gå uti sjøen. Og det var hun utrolig flink til. Men så sa hun der jeg stod og så på: " Se mamma! Vann!" " Jada Victoria, vann" sa jeg. Og vips så går det opp for meg at hun står i en stor dam. :-) Hvor fjern går det an å bli? .... Uhellet var allerede ute og da fikk hun vel heller vasse litt der da.

Elisabeth

6 kommentarer:

Marianne sa...

Masse flotte bilder av to herlige hunder..hvordan legger du inn film på blogger uten å gå gjemmom soapbox eller youtube?

annemarlen sa...

Fina bilder på fina hundar. Benen växer på Bella precis som på Eydis. Skoj med vatten...

Elisabeth sa...

Marianne: Jeg bare trykker på den legg inn film knappen og så henter jeg bare film filen akkurat som jeg henter et vanlig bilde. Det kan jo hende dine filmer er i et annet format. Om jeg husker rett så er mine film filer i html ... tror jeg det het. Filmene jeg legger ut er tatt med mitt lille fotoapperat, ikke noe sånn fancy film kamera.
Eydis: Ja det er tydelig å se nå at hun er blitt større. Jeg syns hun vokser jevnt og fint. Føler ennå ikke noe er spesielt super langt eller stort eller lite forhold til resten av kroppen. Pelsen har og blitt litt lenger nå. På bakføttene kan jeg se at hårene nå ser kreppet ut. Det er litt søtt syns jeg.

T :-) sa...

Så mange flotte bilder! Bella kommer til forsiden av Islandshunden denne gangen :-)

Elisabeth sa...

Så spennende da. :-)

Marianne sa...

Ja den plassen fortjener hun! Nydelige jenta!!