mandag 21. juni 2010

Treningsfilmer

Vi har hatt siste kursdag med aktiviseringskurset. Og på denne dagen ble det filmet. Vi fikk prøvd oss på litt forskjellig. Og presset er alltid ekstremt stort på oss tobeinte når det er snakk om filming, konkuranser og alt slik. Så det går jo da selvsagt ikke alltid slik vi planlegger det. Men på et vis så gikk det. Til og med filminga til Arne gikk ikke helt som det skulle. Han filmet pausene mellom hver hund i stedet for :-)

Jeg hadde jo med meg det lille rosa kamera. Så jeg fikk nå med meg det meste :-) Dessverre så oppstår det alltid noe datatull. Så alle filmene har ikke komt med. Men en god del er der nå.

Må innrømme at jeg syns det var fælt å se meg selv. Tydelig at jeg må bli flinkere å trene.













2 kommentarer:

Gro sa...

Takk og lov for det lille rosa. : )
Kjempekjekt å få se oss på film.

Marianne sa...

Skulle hatt mobil nr ditt!
Mitt er 48104760