søndag 11. april 2010

Faya møter Bella

Tidlig i dag morges reiste jeg opp til hytta i Sveio for å hente Faya. Der ble jeg møtt med verdens største velkomst. Gøy å vite at jeg har vært savnet. :-) Vi har jo og savnet henne. Spesielt de to første dagene når vi var hjemme og uten hund. Jeg ble på hytta ei stund i finværet før jeg kjørte hjem igjen. Var vel hjemme i femtiden. Og da var tiden endelig kommet. Faya skulle møte Bella. Jeg var spent. Og det gikk jo så fint. Se filmsnuttene da.









Bella klarte til og med å få Faya til å leke litt. Dette er gøy :-) Gleder meg masse til tiden framover.

Elisabeth

3 kommentarer:

Aud Venke sa...

Så søte dei er :). Sikekrt litt kjekt for Faya å få ein firbeint inn i huset igjen.

Marit sa...

Gratulerer så mye med Bella! Hun er kjempesøt! Fint at det gikk bra med Faya. Lykke til og kos dere!

Gro sa...

Det så ut som der var futt i den lille jenta, he he. Fint at Faya taklet det bra med en liten "inntrenger" i heimen.