søndag 30. november 2008

Instruktørutdannelsen eksamen bestått :-)

Da var helga over. Og eksamene som jeg har gruet meg over så lenge var jo ingenting å frykte. Alt gikk strålende og alt ble bestått. :-) Av alle kursdeltakerne :-)


Her ser dere en film hvor vi får utdelt diplomene våre :-)

Faya har gjort en god jobb og hjulpet meg gjennom hele prosessen. Så i dag fikk hun en velfortjent fortjeneste. Masse masse lasange. Håper hun nøt det. Det blir nok leeenge til hun får et slik sanktbernhard måltid igjen. :-)



Jeg må spesielt si en stor takk til min bror Øyvind og Zalo som stilte opp hele helgen og satt barnevakt på Victoria. Uten den hjelpen hadde jeg ikke kunne møtt på eksamen. Tusen tusen takk. :-)

Vakre Zalo mått igjen stille opp foran kamera. Sånn er det når en er født fotogen. Lurer på om Øyvind skal lage ei hjemmeside eller blogg til Zalo snart???? Han sier det kan bli vanskelig for Zalo.no er opptatt sier han. Noen som har et annet forslag til hva han kan kalle siden sin??




Elisabeth

8 kommentarer:

Gro sa...

Jippi, og gratla så mye med bestått eksamen. Bra jobba Elisabeth!!
Klem fra Gro

Aud Venke sa...

Gratulera til både deg og Faya! Du er goe. Så nå ventar vi spent på ka det neste blir!

Anonym sa...

Hipp hurra og gratulerer med bestått eksamen! Gleder meg til å lære hva dere har jobbet med:)

Trofast sa...

Gratulerer så masse fra Tjeltagjengen!!

Anonym sa...

Stor gratulasjon for bestått eksamen, Elisabeth! Kjempebra!
Gratulerer til deg også Faya, som har vært flink og hjulpet matmor di:) (Bak hver en flink matmor, står det alltid en fabelaktiv hund!)

Hilsen Anne og Thelma

Anonym sa...

Congratulations Vardegjengen's Tordis Elisabeth Økland INST.

However, what has Øyvind done to that bird that he wants to hang himself already (see first picture). Poor Zalo.

Aud Venke sa...

Den lurte eg og på, Andy. Men eg turde ikkje seie noko... ;-)

Anonym sa...

Takker og bukker for alle gratulasjoner :-)

Ka Øyvind har gjort med Zalo vett eg ikkje. Hadde bare Øyvind lagt te ei hjemmeside/blogg så kunne han jo fortalt oss det.