mandag 10. november 2008

Scotty blir snart pappa

Først vil jeg ønske Scotty og Anne Lise lykke til. Scotty er snart i ferd med å bli pappa og Anne Lise skal være med på fødselen. Vi gleder oss masse til masse bilder av deilige valper. Og med Scottys krutt så er det sikkert masse valper. :-)

I dag har vi hatt ei fantastisk treningsøkt. Jeg og Faya har trent på å tilby dekk, sitt og utgangstilling. Vi har gått fot og vi har trent på felles dekk. Og alt gikk helt strålende. Det var så og si perfekt. Kjempe gøy altså :-) I og med det var litt i det våteste laget i dag så trente vi ikke så lenge. Og alle trente hver for seg i dag, og da ble det mye gjort gitt. Og så fikk vi alle ha pausene sammen. Det var litt kjekt for det sosiale.

I helga er det Fanny kurs. Det blir gøy.

Elisabeth

3 kommentarer:

Gro sa...

Så flott at det ble en så god treningsøkt i dag. Kjempekjekt!!


Fikk du fatt i margbein forresten?

Anonym sa...

Nei det har eg ikkje funnet. Eg har sjekka flerre butikkar, men ingenting. Eg får bare fortsetta jakten.

Aud Venke sa...

Spør etter kraftbein.

Så kjekt at treninga var god. Ikkje dumt å trene enkeltvis i blant, men av og til er det jo godt at noen ser på treninga vår.