lørdag 12. juli 2008

De er såååååå forelsket

Det viser seg nok slik at Faya er nødt for å være midt i løpetiden nå. For nå er turtelduene sååå foreslket at. Allerede kl.8 i dagmorges hadde de en ny paring. Og Chico er ikke lenger enn en halv meter vekke fra henne. Så det var bra det ikke ble noen danmarkstur, for da hadde vi bommet med to dager. Andy er overrasket over meg som stadig glemmer hvor treg Faya er med denne løpetiden. I grunn så bør han ikke være det for han kjenner meg nå såpass at f.eks. et donald kan være nytt for meg igjen noen måneder etter jeg leste det forige gang.

I dag har Mikal kommet for overnatting. Victoria har vært helt i hundre. Og Kjetil (mitt søskenbarn) kom innom i dag. Utrolig koselig. Har ikke sett ham på over et år. Han hadde ikke sett Victoria før. Han har vært i militæret og så bor han i Bergen. Så det har ikke blitt til at vi har truffet ham. Og nå var deg jaggu på tide. Kjekt å se deg igjen Kjetil.

Vi har og vært innom en tur hos min tante Inger Berit. Der har ikke jeg vært før. Og da var det jaggu på tide. Det var koselig. Og i kveld har jeg og Irene vært ute og spist uten barn. Det var helt rart å kun ha jakke på seg. Ingen stelleveske, ingen vogn, ingenting tungt. Eneste som var litt tungt det var å gå på høyhelte sko. Det kan man trygt si er uvant for tiden. Det var deilig med en liten luftetur. Håper det ikke blir for lenge til neste gang.

Elisabeth

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes you are dead right I should not be at all surprised by your memory lapses :-)

Love from Sleipner