søndag 27. juli 2008

Fem dager siden

Fem dager har gått uten Chico. Og ting går overraskende bra. Det har jo selvfølgelig vært tom og trist, men vi hadde regnet med at det skulle bli vanskligere. Vi sitter igjen med en følelse av at vi kan bare kjøre å hente ham om vi vil det og alt er som før. Vi vet det ikke er sånn, men følelsen bare er der. Tror det kommer til å bli rart når vi kjører for å hente urna. Gruer meg litt til den dagen. Vi har merket stor forskjell på atmosfæren i huset. Alt er mye roligere. Til tider for rolig og andre ganger helt deilig. Det at alt går så bra gjør at jeg sitter igjen med en litt dårlig samvittighet, men på en annen måte så har vi jo gått igjennom en stor prosess med Chico nå det siste halve året som gjorde at vi var veldig godt forberedt på det.

Faya har klart å få øyrebetennelse og nå skal hun dryppes morgen og kveld i to tre uker. Og dette vi drypper i ørene gjør at pelsen ser konstant våt ut rundt ørene. Så før vi skal på utstilling må vi se om vi klarer å få vasket dette bort.

De siste dagen har vi hatt fantastisk syden vær. Victoria bader og bader i bassenget sitt og løper rundt naken i hagen. Helt deilig. I dag var vi på en super fin resturang som heter McDonalds. Og her oppdaget Victoria hvor deilig ketschup kan være. Hun satt der og lo seg gjennom måltidet. Og aller helst så tror jeg hun helst kunne tenkt seg å bare spist ketschupen. :-) Jeg har vært en smule redusert i dag, for i går hadde jeg min første luftetur med alkohol på to år. Vi var en hundegjeng som satt og koste oss hos Aud Venke og Ekko. Det var en utrolig koselig kveld/natt. Takk for det jenter :-)

Elisabeth

1 kommentar:

Aud Venke sa...

Takk til deg òg. Det var ein kjempekveld/natt.

Eg flirte og såg for meg Victoria og ketchupen. Utruleg kor hekta ungar kan bli på det.

Ekko ligg for det meste sløv om dagen. Skulle tru det var han som hadde festa grundig. Han vakna til liv no ikveld og syns at kveldsturen burde vare og vare: Snakkes i morgon