mandag 14. april 2008

Helg på Karmøy

Denne helgen har vi tilbringt hos mine foreldre på Karmøy. Andy og min bror var i Sauda og rant på ski på lørdagen, mens jeg var hjemme med hunder og barn. Chico fikk et besøk hos kompisen Bernt(Landen). Bernt var veldig fornøyd. Det viser seg at vi tok den riktige avgjørelsen sist med Chico. Kroppen har nå tatt i mot fremmedlegemet. Senene bak begynner å bli ganske sterke. Chico klarer til og med å lee på det nederste leddet side til side. Så nå går det framover. I og med Landen har knøddfoten hans så har Chico hinket litt mer de siste dagene. Men det gir seg nok snart. :-)

I 4 tiden på lørdagen kom min søster og John med Isabel og Mikal. Mikal og Isabel kom for å overnatte. Foreldrene skulle på konsert. Og det syns jo Victoria var supergøy. Og nok en gang gjør Victoria store fremskritt i utviklinga. Plutselig bestemmer hun seg for å begynne å øve på å gå. Hun går rundt bordet og hun går med gå tralla. Litt stiv i beina, men full fart.

Søndagen startet tidlig for de som var så heldig å hadde sin tur til å stå opp med Victoria (ikke meg:-))Mikal hadde runden rundt og vekket folket i halv syv tiden. Og fra da av var det full fart. Etter jeg hadde sovet meg ferdig og dusjet så var jeg og Mikal en tur oppe på loftet og hentet ned noen leker vi brukte å leke med når vi var små. Og disse lekene slo an godt. Spesielt båten og kassa apparatet. Kassa apparatet hadde dessverre kun en peng igjen. Men den ene pengen gjorde masse gøy. Heldigvis selger de slike kassa apparater i dag og. Så det går jo an å tak i mer penger. Men det kan jo hende det følge et kassa apparat med de pengene da. :-) Etter en god middag og masse lek pakket vi sammen og kjørte hjem. Og Victoria hun sovnet etter et minutts kjøretur. :-)

Elisabeth

Ingen kommentarer: