torsdag 3. april 2008

Noe lukter brendt

I dag satt vi fint ved middagsbordet, og så sier Andy. Det lukter brendt. Jeg tenker at han er litt tullete. Det er nok bare pølsebitene til hundene jeg har i ovnen. Jeg går for å ta dem ut. Når jeg åpner døra blir jeg mødt med røyk og helt svarte pølser. Brannvarsleren går. Og tlf ringer. Det er Sector Alarm. Så nå har vi funnet ut at den tjenesten funker :-)

I dag var første trening der hvor gruppa er delt opp. Jeg er på gruppa som skal trene konkeranselydighet. Gleder meg masse til det. Trist at vi ikke får så mye tid sammen med mange av de andre vi har trent så mye med da. Men vi skal trene 3 torsdager separert og 1 torsdag sammen. Så heldigvis får vi sett dem da. Og så får vi sett dem på mandagene. Så får vi se om dette fungerer. Det er bare en prøve ordning først. Så om vi savner hverandre for mye, så får vi finne en annen løsning.

Elisabeth

2 kommentarer:

Aud Venke sa...

Huske du ka vi skulle trene på?

Vardegjengen sa...

På plass, stoppe og en annen ting.

Kan det stemme??