torsdag 17. april 2008

Test av Proactiv Solution


I noen år nå har vi vel alle sett på TV Shop at de skal ha det mest fantastiske produktet som hjelper mot kviser. Lenge har jeg tenkt at dette må jeg jo prøve. Det skader jo ikke å prøve, jeg bruker jo tross alt tusenvis av kroner på andre produkter som ikke ser til å ha noe effekt. Nå har jeg endelig somlet meg til å kjøpe produktet. Og i går kom det endelig. Så nå skal produktet testes ut. Jeg vasket av meg sminken og tok et"Før" bilde. Og så satte jeg i gang. Noe virkning må det vel ha for det svei litt. Og det må jo vel være bra. Antakelig vil jeg nok merke forskjell de nærmeste dagene. For jeg har nettop vært inni en periode med masse kviser som nå er på vei ned. Men håper nå jeg merker mer forskjell enn det vanlige. Kommer til å legge inn bilder og holde dere oppdatert i saken. Og "Etter" bildene skal være uten sminke. Så nå får vi krysse fingene på at produktet virker. For det er jo egentlig det jeg ønsker. Men troen på at det virker er vel egentlig ikke så stor.

Elisabeth

5 kommentarer:

Anonym sa...

har du kviser???

Anonym sa...

Ja du vett sånne rød prikker så ein får i fjeset.

Gro sa...

He he vil og sei, kor e de kvisene henne???

Synes du skal være fornøyd med det flotte "før" bildet heller jeg....

Anonym sa...

Takk for det :-)

Men her ska nå produktet testes.

Anonym sa...

Når kommer etter bildene?