tirsdag 29. april 2008

Målbevisst jobbing

For å få mer strukturert jobbing har jeg valgt å jobbe mye mer målrettet. Så her er opplegget:


Hovedmål: Nå lydighetsklasse 1 innen 2009


Målet for utgangen av mai måned er å kunne øvelsen tannvisning.
Under denne øvelsen finner vi disse delmomentene som vil være hovedfokuset denne måneden:

1. Bli sittende i utgangsposisjonmens fremmed hilser på førere.

2. Bli sittende i utgangsposisjon mens dommer klapper hund

3. Bli sittende i utgangsposisjonmens dommer ser på tennene

Vi vil selvfølgelig og jobbe med andre øvelser, men tannvisningen må vær perfekt innen mai er omme.

For hver måned vil vi ta for oss de forskjellige øvelsene som mål. Og da vil vi etter planen være klar for klasse 1 januar 2009. Kan hende det kommer litt forsinkelser om Faya får valper. Vet selv hvordan det er å være gravid, så vi må være veldig forsiktig med henne både i og etter svangerskapet.

Elisabeth

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sjå her er det ei som skal gå grundig til verks! Bra med eit konkret mål og du er jo godt igang til å greie det.

Gro sa...

Ja, det med tannvisning kommer til å gå greit det tenker jeg.
Når venter du løpetid på Faya? Var det ikke en kar fra Danmark som var den utvalgte? Har de en nettside slik at vi kan se på vidunderet? Reiser du til Danmark da eller blir det inseminasjon?

Anonym sa...

Maico har dessverre ingen nett side. Men om du går inn på Faya sin side og så inn på planlagt kull så finner du masse informasjon der samt bilder av Maico. Om du ikke får de svara du ønsker der så bare spør meg igjen så skal jeg fikse svar til deg :-)

Anonym sa...

Ja Aud Venke, eg ska klara å komma i boks med detta tenke eg. Følte eg måtte setta opp mål så va realistiske. Me har jo tross alt masse ant og så ska skje i mellomtiå.